mandag den 8. juni 2009

Papirflet

Tasken her er lavet af en bilka reklame
Papir flet tasker som er folie belagt. Ikke samme teknink som papirflet

Taske i avispapir med læderrem.


Mappe til a4 ark flettet i tjærepapir. Mappen har fået narvsværte og læderfedt, så det ligner næsten læder.



Vibekes lille kurv flettet i hjemmelavet papir, den store taske i brunt indpakningspapir




Håbløst ser det ud





Godt på vej er Dortes kurv i fedtpapir






Vibekes taske med pynt af et landkort






Esther fik lavet en flot og stor taske





Min lille taske flettet af aviser der er foliebelagt , remmen er en cykelslange






Min anden taske begynder at ligne noget, men der er lang vej endnu.









Kurv til strikkegarn flettet i tjærepapir








Stor taske i papirflet set fra bagsiden






Samme taske set fra forsiden





Skulddertaske i sort papir







Papirfletter: Inge Astrup underviser i uge26 2011 på Karlsminde















4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Emmy
Sikken en overraskelse at finde dig på nettet. Du er da godt nok blevet moderne. Det er helt utroligt hvad du overkommer.
Her er mange flotte ting at se på, så her vil jeg vende tilbage til med jævne mellemrum.
Kærlig hilsen Solveig

Miracela sagde ...

heyza
det er en flot hjemmesige
og du har nogen flot ting her
mvh
Miracela

Bethina sagde ...

Hej Emmy :-).

Er vild med din hjemmeside :-D. Du laver nogle rigtig flotte ting, må jeg sige *ss*.
Jeg laver selv noget i samme stil, nemlig Candywrap og søgte efter inspiration og fandt så din side... Men nu er jeg også blevet lidt lun på din måde at flette på, men hvordan gør du så det ?? For teknikken er jo ikke helt den samme som til Candywrap, efter hvad jeg kan gennemskue....

Ønsker dig en dejlig dag :-).

Mange hilsner
Bethina

Anonym sagde ...

Flotte ting<3

har det et andet navn end "papirsflet"?

kontakt mig på e-mail:
Hjernesilden@os.dk